"ליצמן קיבל הבטחה בהסכם הקואליציוני לאשר את הביה"ס"

אבי יעקב 1 Comment on "ליצמן קיבל הבטחה בהסכם הקואליציוני לאשר את הביה"ס"

קרב הגושים: חשוב לנו בליכוד שבראשות מפלגת העבודה יעמוד מישהו שיחזיר בחזרה את הקולות מיש עתיד לעבודה • קרב המפלגות: שקד אלופה בלתדרך עיתונאים מאחורי הקלעים • קרב הבריאות: לא מצליח להבין את האטימות של משרד האוצר

ביטן צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ דוד ביתן שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית של קול חי ואמר כי "אני הייתי עד לכך ששר הבריאות קיבל הבטחה בהסכם הקואליציוני לאשר את הביטוח הסיעודי".

ביטן סיפר כי "הוא הביא תוכנית מפורטת שהביטוח לא יעלה כסף למשלם המיסים, זה בא על חשבון מס בריאות, אני לא מצליח להבין את האטימות של משרד האוצר שלא מקדם את זה".

עוד אמר ביטן ש"חשוב לנו בליכוד שבראשות מפלגת העבודה יעמוד מישהו שיחזיר בחזרה את הקולות מיש עתיד לעבודה. לא טוב לנו שלפיד עולה בסקרים. בכל מקרה הוא לא יוכל להרכיב ממשלה בלי החרדים, אבל אם כבר אופוזיציה, עדיף מחנה שמאל כמו המחנה הציוני".

על הקרב של הליכוד עם איילת שקד אמר כי "היא משום מה מקדמת רק חוקים של סמוטריץ' וכולנו. הליכוד והחרדים לא קיימים אצלה. שקד אלופה בלתדרך עיתונאים מאחורי הקלעים, היא הדליפה את הבקשה שלי להחלפת היועץ שלה. אני יו"ר קואליציה ותפקידי לדאוג לחוקי הקואליציה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    לכמה רגעים פשוט נהמנו! פשוט לא יאמן! ליצמן חזר בתשובה והחליט לאשר את הביה"ס! היינו בטוחים לפי הכותרת שמדובר בפניה ישירה ודוגרית לבנט שיפסיק את ההתעללות של נוהלי רישוי ונוהלי רשעות ויאשר את בתי הספר החרדים בלי התנכלויות!
    עד שקראנו בגוף הכתבה, ביה"ס – ביטוח סיעודי… עוד פעם פופוליזם ובריחה מהעניינים החרדים.